PROVOZNÍ A REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Při převzetí zakázky je firma povinna vystavit přejímací stvrzenku, ve které vypíše převzaté předměty, předpokládanou cenu a dodací lhůtu.
2. Při předání nabroušené zakázky musí zákazník dostat účtenku s takovým rozpisem, aby mohla být provedena kontrola účtovaných cen dle ceníku.
3. Vyúčtovaná cena nesmí překročit o více než 20% cenu odhadnutou při převzetí zakázky.
4. Jestliže si zákazník neodebere zakázku do 1 měsíce po uplynutí dodací lhůty, má firma právo účtovat poplatek za každý další ukončený týden 20 Kč/zakázka.Firma je povinna zákazníka telefonicky kontaktovat těsně před vypršením této lhůty na telefonní kontakt, který zákazník zanechá při předání zakázky.
5. Reklamace zakázky proběhne jen s účtenkou.
6. V případě, že se při provádění broušení objeví skryté vady zaviněné špatnou jakostí materiálu, neposkytuje firma žádnou náhradu.